Pourferhani Games | پورفرحانی گیمز

دانلود بازی جی تی ای وی - GTA V | برای کامپیوتر

Download Grand Theft Auto V PC Game,Grand Theft Auto,Grand Theft Auto V,GTA,Rockstar,جی تی ای,جی تی ای وی,جی تی ای وی دانلود,دانلود GTA V با حجم کم,دانلود بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر,دانلود بازی جی تی ای,دانلود بازی جی تی ای وی,دانلود بازی های سال 2015,دانلود جی تی ای وی برای کامپیوتر با حجم کم,دانلود نسخه فشرده Grand Theft Auto V,

دانلود Grand Theft Auto V برای کامپیوترGTA V – جی تی ای وی (Grand Theft Auto V) اتومبیل دزدی بزرگ ۵ یک بازی اکشن و ماجراجویی جهان باز می باشد که توسط Rockstar توسعه و در سال 

دانلود بازی جی تی ای وی - GTA V | برای کامپیوتر

Pourferhani Games | پورفرحانی گیمز

دانلود بازی جی تی ای وی - GTA V | برای کامپیوتر دانلود کاور با اندازه اصلی
کد 17

دانلود بازی جی تی ای وی - GTA V | برای کامپیوتر

خلاصه داستان :

دانلود Grand Theft Auto V برای کامپیوترGTA V – جی تی ای وی (Grand Theft Auto V) اتومبیل دزدی بزرگ ۵ یک بازی اکشن و ماجراجویی جهان باز می باشد که توسط Rockstar توسعه و در سال  ادامه متن

دانلود Grand Theft Auto V برای کامپیوتر

GTA V – جی تی ای وی (Grand Theft Auto V) اتومبیل دزدی بزرگ ۵ یک بازی اکشن و ماجراجویی جهان باز می باشد که توسط Rockstar توسعه و در سال 2015 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه بعد از Grand Theft Auto IV منتشر و ادامه همان سبک می باشد. سبک بازی تک نفره از سه شخصیت می باشد که در سن آندریاس یک ایالت خیالی در جنوب کالیفرنیا می باشد.

طراحی دنیای باز به بازیکن این اجازه را می دهد تا آزادانه در سن آندریاس و لس سانتوس (برگرفته از لس آنجلس) پرسه بزند. این نسخه پنجمین سری از بازی های GTA (براساس نسخه های اصلی) می باشد. بازی جی تی ای وی از منظر سوم شخص و اول شخص بازی می شود و شما می توانید پیاده یا وسیله نقلیه در حرکت باشید.

یکی از قابلیت های جالب بازی کنترل هر شخصیت به صورت تک نفره می باشد که درحین ماموریت یا خارج از ماموریت بین آنها سوئیچ کنید. از نکات حاشیه می توان به هزینه ساخت بازی اشاره نمود که حدود 270 میلیون دلار هزینه شده و دومین بازی پرهزینه تاریخ می توان حساب کرد.

پس شروع بازی شما می توانید آزادانه در شهر قدم بزنید، البته تکمیل ماموریت ها نیز باعث برداشت محدودیت ها خواهد شد. همچنین در بازی GTA V می توانید از انواع سلاح ها و وسایل نقلیه استفاده کنید. همچنین قابلیت هدف گیری خودکار و پناه گیری نیز اضافه شده است.

اگر مرتکب جرمی شوید واحد های امنیتی به شما حساس شده و تعقیب خواهید شد که شدت تعقیب بستگی به جرم شما دارد. در صورتی که از دید پلیس ها مخفی بمانید از ستاره های شما کم شده و دیگر به دنبال شما نخواهد آمد. در حالت تک نفره قابلیت سه شخصیت به نام های مایکل، ترور و فرانکلین به عهده شما که هر کدام مجرمانی هستند که با تکمیل ماموریت ها به هم مرتبط می شوند.

در بعضی از ماموریت با یک شخصیت به اتمام می رسد و در بعضی ها نیز نیاز به حضور هر سه نفر خواهد بود. در خارج از ماموریت می توانید به دلخواه بر روی هر کدام تغییر دهید. البته هر شخصیت دارای مهارت های منحصر به فردی می باشد ولی به طور کل تمامی مهارت ها قابل افزایش می باشند.

همچنین در دنیای Open world بازیکن می تواند به غواصی یا بیس جامب و … برای اوغات فراغت بگذارند. ایده سه شخصیت در بازی شما را به اوج هیجان خواهد رساند که البته این ایده در Grand Theft Auto: San Andreas مطرح بود، ولی نداشتن قدرت سخت افزاری بالا انجام نشد.

برخی از ویژگی های Grand Theft Auto V:

  • یک بازی فوق العاده
  • خط داستانی جذاب
  • صدا و گرافیک شگفت انگیز
  • قابلیت نمایش مهارت ها
  • پرسه در یک دنیای باز
  • حضور سه شخصیت و قابل جا به جایی
  • قابلیت آنلاین بازی کردن
  • قابلیت سوم شخص و اول شخص
  • و …
سیستم مورد نیاز

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1

Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)

Memory: 8GB

Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB

Sound Card: 100% DirectX 10 compatible

HDD Space: 65GB

DVD Drive

راهنمای نصب

1- آنتی ویروس خود را به طور کامل غیرفعال نمایید.

2- فایل setup.exe را حتما با run as administrator اجرا کنید.

3- زمان نصب بازی بستگی به سیستم شما خواهد داشت، و برای نصب باید 2 گیگابایت فضای خالی در رم داشته باشید.

4- در هنگام نصب تیک گزینه های اضافی مانند: Update DirectX، بازی های غیر انگلیسی، نسخه های مختلف c++ (باید به صورت جدا نصب کنید) بردارید.

5- پس از پایان نصب، حتما بازی را از طریق آیکون موجود در دسکتاپ و از طریق run as administrator اجرا کنید.

در صورت انجام ندادن مراحل بالا برای اجرا به مشکل خواهید خورد.

6- (نسخه قبلی بر روی سرور قرار دارد و حذف نشده، ا-ما پیشنهاد می گردد از آخرین نسخه بازی استفاده نمایید.)

کد امنیتی رفرش

Pourferhani Games

دانلود بهترین نرم افزارها و بازی های کامپیوتری و اندرویدی