Pourferhani Games | پورفرحانی گیمز

دانلود بهترین بازی های سبک رانندگی برای آیفون و اندروید (آفلاین و آنلاین)

Zoomg,دانلود بهترین بازیهای سبک رانندگی برای اندروید,دانلود بازی اندروید,رانندگی,Racing,دانلود ماشین بازی حرفه ای,لیست بهترین بازی های ماشینی,ماشینی,بهترین بازی های ماشینی,pourferhani games,Games,دانلود بازی برای اندروید,

دانلود بهترین بازی های سبک رانندگی برای آیفون و اندروید (آفلاین و آنلاین)ساخته‌های ژانر اتومبیل رانی همیشه جزو دسته بازی‌های بسیار پرطرفدار روی هر پلتفرم ممکن برای بازی تلقی می‌شون

دانلود بهترین بازی های سبک رانندگی برای آیفون و اندروید (آفلاین و آنلاین)

Pourferhani Games | پورفرحانی گیمز

دانلود بهترین بازی های سبک رانندگی برای آیفون و اندروید (آفلاین و آنلاین) دانلود کاور با اندازه اصلی
کد 3

دانلود بهترین بازی های سبک رانندگی برای آیفون و اندروید (آفلاین و آنلاین)

خلاصه داستان :

دانلود بهترین بازی های سبک رانندگی برای آیفون و اندروید (آفلاین و آنلاین)ساخته‌های ژانر اتومبیل رانی همیشه جزو دسته بازی‌های بسیار پرطرفدار روی هر پلتفرم ممکن برای بازی تلقی می‌شون ادامه متن

دانلود بهترین بازی های سبک رانندگی برای آیفون و اندروید (آفلاین و آنلاین)

ساخته‌های ژانر اتومبیل رانی همیشه جزو دسته بازی‌های بسیار پرطرفدار روی هر پلتفرم ممکن برای بازی تلقی می‌شوند. جهت به‌دست آوردن تجربه و احساس سرعت ناشی از سوپر ماشین‌های اسپورت، حتما لازم نیست یک کنسول خانگی یا یک کامپیوتر شخصی رده بالا داشته باشید؛ تبلت و گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS شما، با ارائه‌ی صفوفی از بازی‌های ریسینگ فوق‌العاده و اکثرا رایگان، به‌خوبی می‌توانند خلا وجود کنسول یا پی ‌سی را برای تجربه‌ی این نوع بازی‌ها، پر کنند.

اینکه به دنبال ساخته‌های آرکید یا یک شبیه‌ساز دقیق از بازی‌های اتومبیل‌رانی باشید، ترجیح دهید بازی اندروید و بازی آیفون Asphalt با پیست‌های درون شهری یا یک ریسینگ آف-رود را بازی کنید یا حتی به دنبال بازی‌های ریسینگ بدون چرخ مانند سری بازی Wipeout باشید، ما لیست کاملی در این زمینه را برای شما فراهم کرده‌ایم.  در این لیست زومجی بهترین بازی های اندروید و iOS متنوعی را در سبک اتومبیل رانی معرفی کرده است و با نگاهی به فهرست متوجه تفاوت بازی‌ها با یکدیگر خواهید شد. 

 

__________________________________________________________

بازي موبايل

 

مطالب مرتبط

  • معرفی بازی موبایل Asphalt 8: Airbone

بازی Asphalt 8: Airborne

چهار سال پس از انتشار و بیش از ۲۰۰ میلیون بار دانلود، بازی موبایل Asphalt 8: Airborne هنوز استاندارد طلائی خود برای ارائه یک بازی ماشین سواری سرعتی و اغراق‌آمیز روی اندروید و آیفون حفظ کرده است؛ پیرو این موضوع، استودیو گیم لافت (Gameloft)، سازنده بازی نیز بدون ساخت نسخه جدید از این مجموعه و اکتفا به بروزرسانی‌های متعدد برای این بازی، حتما با ما موافق است. بازی اندروید و آیفون Asphalt 8: Airborne یک گیم‌پلی آرکید-اکشن در سبک بازی های ریسینگ را ارائه می‌دهد، جایی که همراه بیش از ۱۴۰ اتومبیل لایسنس شده از کمپانی‌های معتبر، توانایی شتاب با سرعت دیوانه‌وار، درهم کوبیدن ماشین‌های حریف، چرخش‌های هیجان‌انگیز و ... از طریق پیشروی در محیط‌های متنوع در قالب بیش از ۴۰۰ رویداد گوناگون در قسمت کریر (Career) را خواهید داشت. Asphalt 8: Airborne سریع‌ترین بازی اتومبیل‌رانی چهار-چرخ در اپ‌استور و گوگل‌پلی است که علاوه بر ارائه‌ی یک بخش تک‌-نفره کامل، شامل قسمت آنلاین چندنفره نیز می‌شود تا نبض شما را برای بازی‌های ریسینگ نگه‌ دارد. بازی Asphalt 8: Airborne یک اثر رایگان است که البته دسترسی سریع‌تر به بخش‌های متعدد آن مستلزم خرید درون برنامه‌ای می‌شود؛ اابته برای کسب یک تجربه فوق‌العاده هیجان‌انگیز از این بازی، به هیچ‌عنوان نیازی نیست مبلغی را صرف کنید.

دانلود بازی ماشین سواری Asphalt 8: Airborne

 

____________________________________________

 

بازي موبايل

 

مطالب مرتبط

  • معرفی بازی موبایل: Real Racing 3

بازی Real Racing 3

Asphalt 8 شاید بهترین مورد برای ارائه یک بازی ریسینگ سرعتی و هیجان‌انگیز روی دستگاه‌های اندروید و iOS باشد اما جهت یک تجربه نزدیک به واقعیت با استایل شبیه‌-سازی، انتخاب ما قطعا بازی Real Racing 3 خواهد بود. کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) با انتشار بازی Real Racing 3 روی موبایل شما را در ۱۸ لوکیشن از محیط‌های واقعی قرار داده و این امکان را فرآهم می‌کند تا برای برتری در پیست‌های مسابقه مقابل دیگر ماشین‌ها، یک رانندگی دقیق و مطابق با واقعیت را از دید کاکپیت (و البته خارج از آن) داشته باشید. Real Racing 3  یک تجربه عمیق و پهناور از بازی‌های اتومبیل‌رانی شبیه‌-ساز را با عرضه هزاران رویداد متفاوت در حالت‌های مختلف به‌علاوه‌ی ۱۷۰ ماشین طراحی شده به‌گونه‌ای بسیار دقیق از روی نمونه‌های واقعی همراه با قابلیت‌های شخصی‌سازی و تیونیگ، ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جالب بازی اندروید و آیفون Real Racing 3 میتوان به پیاده سازی مسابقات نسکار (NASCAR) و فرمول ایی (Formula E) واقعی در برخی از رویداد‌های مشخص آن اشاره کرد. Real Racing 3 علاوه‌بر قسمت‌های تک نفره و کریر (Career)، شامل بخش چند-نفره رقابتی جهت مسابقه با دیگر بازیکن‌ها از سراسر دنیا نیز می‌شود.

Real Racing 3 یک تجربه بسیار واقعی و آرام‌تر از بازی‌های اتومبیل‌رانی را نسبت به Asphalt 8: Airborne ارئه می‌دهد اما به همان اندازه جذاب و جالب است. مطمئنا اگر از طرفداران بازی‌های ریسینگ شبیه‌-سازی به سبک سری بازی Gran Turismo یا بازی Forza MotorSport هستید، به هیچ‌عنوان نباید تجربه کم‌نظیر بازی Real Racing 3 را از خود دریغ کنید.

دانلود بازی Real Racing 3

 

____________________________________________

 

بازي موبايل

مطالب مرتبط

  • معرفی بازی موبایل Horizon Chase

بازی Horizon Chase

بازی موبایل Horizon Chase با سبک ارائه خاص خود، یادآور زمان‌های به‌خصوصی در تاریخ بازی‌های ویدئویی است؛ اوایل دهه‌ی ۹۰ میلادی، روزگاری که ساخته‌هایی مانند بازی Out Run و بازی Top Gear بر ژانر بازی‌های ماشین‌سواری فرمانروایی می‌کردند. بازی اندروید و آیفون Horizon Chase با ادای احترام به ساخته‌های طلائی قدیمی، مانند بازی‌های اشاره شده و حفظ استایل بصری به‌خصوص آنها در کنار پیشرفت‌های اساسی، احساس بسیار نزدیکی از بازیهای قدیمی با مکانیزم‌های پیشرفته‌تر را به بازیکن منتقل می‌کند.  با توجه به موارد اشاره شده، نتیجه کار در ساخت بازی Horizon Chase فوق‌العاده و برداشت گیمر در تجربه آن کاملا متفاوت از دیگر بازی‌های اشاره شده در لیست است. Horizon Chase احساس یک تجربه‌ی سفت، محکم و سخت‌گیرانه‌تر از دیگر ساخته‌های اشاره شده را فراهم می‌کند، اما همین احساس و کنترل متفاوت نسبت به بازی‌های هم سبک در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور است که تجربه آن را در سطح منحصربفردی قرار می‌دهد. با بیش از ۸۰ مسیر اصلی متفاوت، بازی غنای وسیعی را در بخش تنوع محیط و گیم‌پلی در اختیار بازیکن قرار خواهد داد. 

بخشی از بازی Horizon Chase در قالب یک دمو رایگان قابل دانلود است اما برای دسترسی به محتوای کامل بازی بدون قسمت‌های پرداختی مزاحم، باید ۳ دلار هزینه کنید. Horizon Chase برای طرفداران بازی‌های ریسینگ به سبک‌ و سیاق ساخته‌های شاخص این ژانر در گذشته‌های دور، مطمئنا تجربه‌ای خواهد بود که نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن گذشت. شما می‌توانید این بازی زیبا را به‌صورت رایگان تهیه کنید.

دانلود بازی Horizon Chase

____________________________________________

 

بازي موبايل

بازی Slingshot Racing، یکی از خاص‌ترین تجربه‌ها بین بازی‌های اتومبیل‌رانی موبایل است

بازی Slingshot Racing

در سال‌های اخیر بازی موبایل Slingshot Racing بروزرسانی از طرف استودیو سازنده دریافت نکرده است، اما این بازی هنوز که هنوزه با مکانیزم‌های خاص خود در خلق یک اثر اتومبیل‌رانی، به‌عنوان یکی از ترو تازه‌ترین تجربه‌های این سبک در تاریخ فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور شناخته می‌شود. در روند بازی شما هرگز قابلیت راندن یا کنترل سرعت وسیله‌ی نقلیه‌ی خود را نخواهید داشت. به جای آن خودروی شما به‌صورت اتوماتیک دور محور‌های خاصی در گردش است و وظیفه‌ی شما این است تا با استفاده از یک قلاب‌گیر، ماشین را به دور هر محور، به‌صورت دقیق نوسان و حرکت بدهید. زمان‌بندی در کنترل بازی آیفون و اندروید Slingshot Racing از آنجایی که ماشین شما و دیگران در زمان یکسان به دور محور خاصی در حرکت هستند و باید بدون برخورد با یکدیگر در پیست مسابقه پیش بیافتند، حرف اول را می‌زند. استایل بصری و زیبایی شناسیی به سبک و سیاق استیم-پانک (Steampunck) جلوه منحصربه‌فردی را به بازی Slingshot Racing بخشیده است. این بازی همچنین شامل بخش چند-نفره نیز می‌شود که از طریق آن می‌توانید با ۴ نفر در یک دستگاه به‌صورت مستقیم به مسابقه بپردازید.

Slingshot Racing با قیمت یک دلار و با ارائه‌ی سبک و سیاق خاص خود در خلق یک بازی اتومبیل‌رانی متفاوت، مطمئنا ارزش یک بار امتحان کردن را خواهد داشت.

دانلود بازی Slingshot Racing

____________________________________________

 

بازي موبايل

بازی Gear.Club

استودیو ایدن گیمز (Eden Games) بیشتر به‌خاطر خلق سری بازی اتومبیل‌رانی وسیع و همه‌جانبه‌ی Test Drive Unlimited روی کنسول‌ها و پی‌سی شناخته می‌شود. از این رو بازی ریسینگ این استودیو به نام Gear.Club روی تبلت و تلفن‌های هوشمند اندروید و iOS نیز مانند ساخته‌های کنسولی آنها تجربه‌ای عظیم و جذاب را ارائه می‌دهد. Gear.Club از نظر ظاهری و گیم‌پلی احساس یک بازی کنسولی را در مقیاسی کوچکتر و البته همراه قسمت‌های پرداخت درون برنامه‌ای به شما منتقل می‌کند. بازی اندروید و آیفون Gear.Club از استایل شبیه-سازی برای تعامل با برخی از سریع‌ترین ماشین‌های دنیا استفاده می‌کند و کنترل جذاب آنها به همان اندازه در واقعیت، احساس خوشایندی را به شما منتقل خواهد کرد. بخش کمپین عظیم بازی، رویداد‌‌های متفاوت لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد. در کنار موراد اشاره شده بازی Gear.Club تاکید قویی روی بخش تیونینگ و شخصی‌سازی ماشین‌ها نیز دارد که البته بدین منظور بازیکن باید گاراژ مربوط به ماشین‌های خود و بخش‌های اصلی آن را گسترش و ارتقا دهد. 

دانلود بازی Gear.Club

 

____________________________________________

 

بازي موبايل

احساس هیجان ناشی از سرعت در بازی AG Drive همراه گرافیک خیره‌کننده آن، حتی در نمایشگر‌های کوچک نیز باورنکردنی است!

بازی AG Drive

اگر ترجیح می‌دهید یک بازی اتومبیل‌رانی غیر مرسوم و بدون ماشین‌های چهار-چرخ را تجربه کنید پس بازی اندروید و آیفون AG Drive مطمئنا گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. با الهام گیری و ترکیب ویژگی‌های شاخص بازی‌های این سبک روی کنسول مانند سری بازی F-Zero و سری بازی WipeOut، بازی AG Drive شما را همراه با کنترل خودرو‌های مخصوص با سرعتی دیوانه‌وار درون پیست‌های حلقه‌ای به‌صورت معلق در هوا قرار می‌دهد. احساس هیجان ناشی از سرعت که بازی AG Drive در کنار یک گرافیک خیره‌کننده به شما منتقل خواهد کرد، حتی در نمایشگر‌های کوچک نیز باورنکردنی است. گیم‌پلی و کنترل ماشین‌های هوایی در AG Drive چالش و سختی‌های خاص خود را دارد و شما باید نکات کلیدی مربوط به هرکدام را به‌خوبی دریابید تا بتوانید در مسابقات درون پیست‌های دیوانه‌کننده با موفقیت ظاهر شوید؛ تنها یک اشتباه کوچک به‌راحتی می‌تواند کل عملکرد خوب شما در طول مسیر را خراب کند. بازی AG Drive از بسیاری جهات با ساخته‌های کنسولی در این ژانر برابری می‌کند و بهترین در سبک خود روی فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور محسوب می‌شود. می‌توانید این بازی فوق‌العاده را با قیمت ۴ دلار دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی AG Drive

____________________________________________

 

بازي موبايل

مطالب مرتبط

  • معرفی بازی موبایل Asphalt Xtreme

بازی Asphalt Xtreme

با وجود اینکه به این موضوع اشاره کردیم که استودیو گیم‌لافت پس از انتشار بازی Asphalt 8: Airborne نسخه دیگری از این مجموعه را منتشر نکرده است، اما این استودیو با ساخت و انتشار جنبه‌های دیگری مانند مسابقات آف-رود (Off-Road) تجربه‌ی بسیار سرگرم‌کننده ای را از این مجموعه همراه بازی اندروید و آیفون Asphalt Xtreme به ارمغان آورده است. Asphalt Xtreme شامل تغییر گسترده‌ای در کنترل و نحوه تعامل گیمر با دیگر نسخه‌های سری بازی Asphalt نمی‌شود، این بازی اتومبیل‌رانی هنوز هم بر پایه رانندگی با سرعت‌های دیوانه‌وار، درهم کوبیدن دشمنان، پرش‌های هیجان انگیز و از این دست موارد است اما این‌بار در پیست‌های بسیار متفاوت‌تر با امکانات متنوع‌ در رانندگی. بخش عظیمی از مسابقات در بازی Asphalt Xtreme به رانندگی در محیط‌های خارج از جاده خلاصه می‌شود. راه‌هایی مانند مسیر‌های خاکی و مملو از گِل جنگلی، راه‌های ساحلی، خیابان‌های پوشیده از یخ و نمونه‌های دیگر در قالب رانندگی با کامیون‌های غول‌آسا، ماشین‌های رالی و دیگر وسایل نقلیه مخصوص مسابقات آف-رود. Asphalt Xtreme دقیقا مانند یک نسخه موبایل از سری بازی MotorStorm کنسول‌های پلی‌استیشن است. شما می‌توانید این بازی زیبا را به‌صورت رایگان همراه پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید.

____________________________________________

 

بازي موبايل

بازی Riptide GP2

به‌دنبال بازی اتومبیل‌رانی دیگری که مکانیزم‌های آن برپایه‌ی عبور از مسیر‌های آبی باشد هستید؟ اگر بازیهایی مانند اثر کلاسیک Wave Race 64 (از نینتندو) با سلیقه شما سازگار است، بنابراین بازی اندروید و آیفون Riptide GP2 ساخته‌ی استودیو وکتور یونیت (Vector Unit) بهترین گزینه‌ی ممکن برای شما در فروشگاه‌های گوکل‌پلی و اپ‌استور خواهد بود. مسابقات در بازی Riptide GP2 با استفاده از جت‌اسکی همراه با گرافیک و موج‌های متحیر کننده در مسیر‌های لغزنده و آبی جریان دارد؛ این بازی در کنار بخش تک-نفره و کریر، شامل قسمت‌های آنلاین نیز می‌شود. Riptide GP2 جدیدترین نسخه از این بازی محسوب نمی‌شود، بازی Riptide GP: Renegade از این سری که سال گذشته منتشر شد نیز قطعا ارزش امتحان کردن دارد. Riptide GP: Renegade با توجه به اینکه در پایه و مکانیزم‌های گیم‌پلی با Riptide GP2 یکسان است اما مسیر‌های چالش‌برانگیز‌تر و طراحی‌های کاملا متفاوت و البته ظاهر زیباتری از بازی را ارائه می‌دهد. برای شروع بازی Riptide GP2 با پیچیدگی و بخش‌های تهاجمی کم‌تر، انتخاب با اولویت ما بین دو نسخه از این بازی است. می‌توانید این بازی را با قیمت ۲ دلار از فروشگاه‌های گوگلی‌پلی و اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Riptide GP2

____________________________________________

 

بازي موبايل

Reckless Racing 3 با نمای دوربین و گیم‌پلی خاص خود، کاملا احساس بازی‌های آرکید کلاسیک در سبک اتومبیل‌رانی را به بازیکن منتقل می‌کند

بازی Reckless Racing 3

Reckless Racing 3 نسخه سوم از سری بازی Reckless Racing حالت مشابه‌ای از بازی‌های اتومبیل‌رانی آف-رود را مانند بازی Asphalt Xtreme همراه گستره‌ی متفاوتی از ماشین‌های آشنا مناسب خارج جاده ارائه می‌دهد؛ البته بازی Reckless Racing 3، ساخته‌ی استودیو پیکسل‌بایت (PixleBite) با قرار دادن دوربین از نمای بالا، به شما اجازه می‌دهد مسیر و فعل و انفعالات آن را از نمای فوق و با دید کاملا متفاوتی دنبال کنید. این موضوع نه تنها مکانیزم‌های کنترل شما از وسایل نقلیه را دستخوش تغییر خواهد کرد بلکه فضا را برای ایجاد رویداد‌های متفاوت در این سبک فراهم می‌کند. علاوه بر مورد مرسوم رسیدن به خط پایان، بازی Reckless Racing 3 شامل رویدادهای بالا رفتن از کوه و همچنین دریفت کشیدن‌های جالب‌توجه در طول پیچ‌های طولانی نیز می‌شود. بازی اندروید و آیفون Reckless Racing 3 با نمای دوربین و گیم‌پلی خاص خود، کاملا احساس بازی‌های آرکید کلاسیک در سبک اتومبیل‌رانی را همراه با محتوا و یک‌ گیم‌پلی صیقل خورده مدرن، به بازیکن منتقل می‌کند.  می‌توانید این بازی زیبا را به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Reckless Racing 3

____________________________________________

 

بازي موبايل

بازی Micro Machines

احتمالا سری بازی Micro Machines را از ده‌ها سال قبل و زمان کنسول پلی‌استیشن 1 به یاد می‌آورید؛ بازی اندروید و آیفون Micro Machines با سبک خاص خود بازیکن را در موقعیت رانندگی با ماشین‌ و کامیون‌های اسباب‌بازی کوچک متفاوت در مسیر‌های فراوان چالش‌برانگیز مانند میز بیلیارد، اتاق خواب بچه و ... قرار می‌دهد. البته عملکرد بازیکن در طول مسیر تنها به رانندگی و پشت سر گذاشتن رقیبان منتهی نمی‌شود، شما می‌توانید با استفاده از شلیک به‌و‌سیله‌ی خودرو‌های تجهیز شده به سلاح، از آنها به نفع خود در طول مسیر استفاده کنید. Micro Machines تا حدود زیادی به سری بازی ‌Mario Kart از کمپانی نینتندو شباهت دارد اما شما اینجا به‌صورت نوستالژی‌وار کنترل ماشین‌های اسباب بازی‌ را به‌عهده خواهید داشت. بازی Micro Machines بازیکن را در مقابل انواع و اقسام خودرو‌ها، مسیرها و چالش‌های گوناگون قرار می‌دهد؛ تنوع بسیار زیادی در بخش گیم‌پلی بازی وجود دارد و با وجود قیمت رایگان و بخش‌های پرداخت درون‌ برنامه‌ای مزاحم، می‌توانید با دانلود این بازی زیبا از فرشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور، از آن نهایت لذت را ببرید.

دانلود بازی Micro Machines

 

____________________________________________

 

بازي موبايل

مطالب مرتبط

  • معرفی بازی موبایل Ridge Racer Slipstream، بازی رایگان هفته اپ استور

بازی Ridge Racer SlipStream

Ridge Racer به عنوان یکی از افسانه‌ای ترین سری بازی‌های اتومبیل‌رانی خصوصا روی دستگاه‌های پلی‌استیشن شناخته می‌شود و بازی Ridge Racer SlipStream کار خود را برای برگردان تجربه دقیق از این سری با عملکرد‌های لمسی تلفن‌های هوشمند به‌شکل فوق‌العاده‌ای انجام داده است. از همه مهم‌تر، بازی احساس متمایز از گیم‌پلی این سری همراه دریفت کشیدن و گردش با سرعت بسیار زیاد از پیچ‌های شدید را حفظ کرده است. درحالی که تجربه ارائه شده در Ridge Racer SlipStream روی موبایل به گستردگی نسخه‌های کنسولی این سری نیست اما بازی قسمت‌های زیادی مانند شخصی‌سازی عمیق اتومبیل‌ها، ۲۰ مسیر متفاوت، بیش از ۱۰۰ رویداد گوناگون در بخش کمپین و یک قسمت آنلاین چند-نفره سرگرم کننده را ارائه می‌دهد. اگر با سری بازی Ridge Racer آشنایی و به آن علاقه دارید بدون شک Ridge Racer SlipStream تجربه‌ای لذت‌بخش روی تلفن‌های هوشمند اندروید و آیفون برای شما خواهد بود. می‌توانید این اثر زیبا را از طریق فروشگاه گوگل‌پلی (رایگان) و اپ‌استور (با قیمت ۳ دلار) تهیه کنید.

دانلود بازی Ridge Racer SlipStream

____________________________________________

 

بازي موبايل

بازی Hot Wheels: Race Off با استفاده از ماشین‌های اسباب بازی خاطره‌انگیز، استفاده عالی‌ای از متریال‌های پایه برای خلق یک بازی اتومبیل‌رانی جذاب و متمایز را انجام داده است

بازی Hot Wheels: Race Off

بازی Micro Machines تنها گزینه‌ای نیست که شما را در موقعیت کنترل ماشین‌های اسباب‌بازی کلاسیک قرار می‌دهد. بازی Hot Wheels: Race Off از این نظر دقیقا کنار بازی Micro Machines قرار می‌گیرد، البته با سیستم گیم‌پلی و مکانیزم‌های کاملا متفاوت از آن. در بازی Hot Wheels: Race Off بازیکن پس از قرارگیری در یک پیست مسابقه باید در مقابل یک ماشین دیگر به رقابت بپردازد. البته نحوه‌ی مسابقه چیزی فراتر از یک رقابت ساده است و به‌نوعی باید مقابل حریف خود با انجام کارهایی مانند بوست و آهسته کردن سرعت، پرش و چرخش به جهت عبور موفقیت‌آمیز از روی موانع و...  به مبارزه بپردازید. 

بازی Hot Wheels: Race Off با استفاده از کامیون‌های رنگارنگ و ماشین‌های اسباب بازی خاطره‌انگیز آشنا برای هر شخص، استفاده عالی‌ای از متریال‌های پایه برای خلق یک بازی اتومبیل‌رانی جذاب و متمایز را انجام داده است. Hot Wheels: Race Off یک بازی رایگان است و با وجود بخش‌های پرداختی مزاحم باز هم یک تجربه عالی در این سبک را ارائه می‌دهد. ‌می‌توانید این اثر خوش‌ساخت را از طریق فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Hot Wheels: Race Off

 

 

 

 

.

منبع زومجی | zoomg

www.zoomg.ir

کد امنیتی رفرش

Pourferhani Games

دانلود بهترین نرم افزارها و بازی های کامپیوتری و اندرویدی